Tak Tahu Nak Prepare Apa Untuk TEMUDUGA PEMBANTU PENGUASA KASTAM? Kalau Tak PREPARE Memang Susah Nak Lulus! Usah Risau, Anda Di Tempat Yang Betul

Rujukan ini bakal membantu persediaan anda
image3
TAHNIAH untuk anda kerana dipanggil ke sesi Temuduga untuk jawatan Pembantu Penguasa Kastam gred WK19. Anda bertuah kerana tidak perlu menduduki peperiksaan Online seperti calon tahun lalu. Jadi tahun 2017 ini adalah rezeki anda!

Tetapi anda kena sedar, sebenarnya anda sedang bersaing dengan ribuan calon lain yang turut mendapat panggilan temuduga ini. Dan yang pastinya, mereka juga bersemangat seperti anda!

Siapa Tim Infokerjaya

resize
Tim Infokerjaya telah membantu ribuan calon sejak tahun 2008/09 dan komited membantu sehingga kini. Untuk rekod, telah lebih 73,000 orang graduan telah mendapat manfaat dari Tim Infokerjaya dalam pelbagai manfaat kerjaya termasuk penyediaan resume, persediaan temuduga dan yang paling penting apa yang anda sedang hadapi sekarang.... TEMUDUGA KEMASUKAN KERJAYA KERAJAAN untuk jawatan Pembantu Penguasa Kastam WK19


Apa yang akan anda dapat adalah 'pengalaman' Tim Infokerjaya yang datangnya dari calon-calon itu sendiri. Kami garapkan keperluan dan apa yang paling diperlukan oleh calon untuk berjaya melepasi tapisan dan saringan pihak berwajib.

Satu FAKTA yang anda kena tahu, bukan mudah untuk tembus masuk menjadi kakitangan kerajaan sekarang. Jika anda YAKIN, fikir semula...
  • Anda mempunyai "kabel besar" @ orang dalam Kerajaan yang "confirm" boleh tolong luluskan anda semasa interview. Usah bermimpi lagi, zaman sudah berubah! Ramai orang berkata "orang lain tu dapat kerja kerajaan sebab dapat pakai kabel, aku tiada kabel. Tak adil" Tak logik langsung! Apabila gagal, salahkan orang lain. Tak lihat apa kekurangan pada diri, persiapan yang dilakukan. Sudahlah!
  • Anda adalah seorang yang berpengalaman luas dan cemerlang semasa berkerja di swasta dulu. Swasta dan kerajaan tak sama......Jangan terlalu sombong. Hebat macamana anda pun belum tentu berjaya. Ramai yang menyombong diri apabila ada rekod hebat di company lama.
  • Anda adalah seorang bekas graduan universiti yang memilki CGPA 3.5 ke atas ataupun graduan lulusan universiti luar negara yang terkenal. Ramai je best student yang tak dapat masuk gov......Buanglah fikiran ni jauh-jauh, zaman dan berubah.
  • Anda memiliki pengalaman ditemuduga beberapa kali sebelum ini. Ada orang dah 14 kali ditemuduga, tapi tak dapat - dapat! 100 kali hadir temuduga pun takkan berjaya jika sama sahaja teknik anda menghadiri temuduga. Anda perlukan perubahan!
  • Anda telah membeli pelbagai buku temuduga sebelum ini baik dalam mahupun keluaran luar negara. Ada ke buku temuduga khas untuk kerja kerajaan? Sudah pasti tiada, kerana teknik temuduga di kerja kerajaan akan sentiasa berubah-ubah dan dikemaskini.
  • Anda sememangnya sedang berkhidmat dalam kerajaan samada dari jawatan kontrak ataupun ingin naik pangkat. Bos boleh rekomen saja, tapi belum pasti boleh lulus...Jaga - jaga..SKT tinggi bukan jaminan selamat buat anda.

YA! Semua Andaian Di Atas Berkenaan Temuduga Kerja Kerajaan Adalah SALAH

Mungkin 10 tahun yang lalu, ianya ada kebenarannya. Tetapi sejak proses transformasi ambilan kakitangan kerajaan dilaksanakan oleh pihak Suruhanjaya Perkhidmatan Awam (SPA), ianya tidak lagi relevan.
Proses pengambilan dilakukan dengan lebih terperinci selepas sistem 'MyRecruitment' diperkenalkan. Anda boleh cari sendiri apa itu sistem 'MyRecruitment' ini tetapi apa yang anda kena tahu adalah, sistem ini menutup tanggapan isu kabel dan sebagainya. Semuanya untuk memastikan hanya yang terbaik dilantik menjawat jawatan kakitangan awam.
Atas sebab ini ramai yang mengeluh sukar nak masuk ke kerjaya kerajaan. Sebenarnya itu kerisauan yang logik kerana persaingan yang tinggi, tetapi apa yang penting adalah mereka gagal jerana tak tahu cara yang betul bagaimana nak lulus!

Kini anda tidak perlu pening-peningkan kepala memikirkan "bagaimana la aku nak lulus temuduga ni yer?".

Kerisauan dan ketakutan anda akan kami selesaikan kerana kami bukannya menyediakan "kabel besar" yang boleh menjamin anda lulus temuduga tersebut tetapi kaedah-kaedah dan teknik-teknik rahsia yang terbukti berkesan yang dapat membantu anda lulus temuduga. Insyallah..................

USAH RISAU. Kami Tahu Caranya.. Antara Mereka Yang Telah Berjaya Sebelum Anda

luluskastam
luluskastam1
luluskastam3
luluskastam5
luluspeperiksaanonlinekastam

Ini Yang Anda Perlukan.. Rujukan KHAS Temuduga Pembantu Penguasa Kastam WK19

Pembantu Penguasa Kastam
Rujukan ini adalah satu-satunya rujukan yang ada khas untuk jawatan Pembantu Penguasa Kastam WK19. Tiada rujukan lain untuk jawatan ini. Ianya disusun dengan penuh teliti dan dipecahkan kepada 3 bahagian penting

Bahagian #1

Cara sebenar bagaimana untuk hadir ke sesi temuduga kerajaan. Anda dakan didedahkan dengan etika temuduga kerajaan dan yang paling penting adalah ayang yang anda perlu buat dan jangan buat semasa temuduga kerajaan

Bahagian #2

Koleksi nota padat mengenai Kastam. Ianya akan menjimatkan 8 jam masa anda untuk cari satu persatu maklumat ini. Anda akan diberikan lebih 35 nota ringkas berkaitan kastam dan isu penting yang lain untuk persediaan pantas anda

Bahagian #3

25 Soalan dan Cadangan jawapan Khas Kastam. Kami himpunkan khas untuk anda soalan-soalan yang biasa ditanya dalam temuduga untuk jawatan berkaitan Kastam. Koleksi ini akan memudahkan persediaan anda kerana ini adalah antara soalan sebenar temuduga
Ianya disusun khas untuk anda. Dapatkan sekarang!
EDISI 2017
Pembantu Penguasa Kastam
Dalam format ebook (PDF). Anda harus muatturun semua komponen selepas pembelian selesai
compile3
compile2
compile1